4 Mayıs 2021

Mayısın Dördü, 2021

   

 Şu tam kapanma günlerinde nöbetleşe çalıştığımız için genelde evdeyim. Sadece iki gün çalışacağım. Ben de evde olduğum günleri battaniyemi bitirerek değerlendirdim. Parça parça örüp bir kenara koymuştum kış boyunca. Karışık renklerde ördüm. Bitirmek için acele de etmedim. Kimi zaman günlerce elime almadım / alamadım, kimi zaman bir günde bir parça bitirdim derken keyifli oldu örmesi. 









Bunun dışında da okuyorum bol bol. Geçen gün kitaplığın tozunu alırken "okuyacağım kitaplar" raflarımın çok dolduğunu görünce yeni almak ya da önceden okuduklarımı bir daha okumak yerine hiç okumadıklarıma el atmaya karar verdim. Biraz sayılarını azaltana kadar böyle devam edeceğim. 




     Bir de hazır evdeyken kışlıkları kaldırayım yazlıkları çıkarayım diyorum yavaştan ama açıkçası o iş çok gözümde büyüyor. O yüzden bir türlü el atamıyorum. Başlasam devamı gelecek eminim ama dur bakalım belki bugün biraz niyetlenirim.

      Aklımda olan ve bir türlü yapamadığım bir diğer şey de buzdolabına verimli bir kullanım düzeni bulmak ve özellikle hızlı tüketilmesi gerekenlerin gözden kaçarak bozulmasını engellemek. Yemek yapacağım zaman da "hmm şu varmış bugün onunla bu yemeği yapayım" diyebilmek istiyorum. Acaba şundan var mı, bu kalmış mı diyerek dolabın içinde eşelenmek istemiyorum. 

    Son yazımda artık başlık olarak numaralandırma sistemi kullanmayacağımı söylemiştim. Direkt tarihle başlığı oluşturmayı denemeye karar verdim. Bu hoşuma giderse bir beş - on sene de bunu kullanırım büyük ihtimalle. 

   Yine görüşmek üzere...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Burcu arada bir aklıma geliyordun hala bloga yazıyor mu acaba diye. Günün Çorbası Yelize yazdığın yorumu görünce hemen bloguna geldim hala yazıyor olmana sevindim eski bir dostu bulmuş gibi oldum:) şimdi kaçırdıklarımı okuma zamanı;)
Sevgiler
Pınar

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Merhaba Pınar,

Seni gördüğüme çok sevindim. Beni sorarsan işte iyilik sağlık, buralardayım gördüğün gibi:O). Her zaman beklerim.

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş gökkuşağı gibi rengarenk.. ellerinize sağlık..güle güle kullanın inşallah. hem sizi hem yüreğinizi ısıtsın..

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Gece Mavisi,
Teşekkür ediyorum. Bunu bitirdim, değişik bir motifle ikinci battaniyeme başladım :O).

Adsız dedi ki...

Mehmet efendim :)
Maşallah çok beceriklisniz :) ellerinize sağlık Burcu hanım:)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Örgü ya da el işi beynimi dinlendirmeme yardım ediyor. Hem de boş zamanlarımı keyifli bir şekilde değerlendirebiliyorum Mehmet Bey.

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel bir dinlenme şekli. hem üretiyor hem yaratıyor hem eğlenir hem dinleniyorsunuz :)