12 Eylül 2022

EYLÜLÜN ON İKİSİ - 2022

   Yazamadım pek son bir aydır. E günler de çok çabuk geçiyor her zamanki gibi. Tadım tuzum olmuyor bazen, dünya hali bir sürü sorunla uğraşıyoruz. Keyifsiz olduğum dönemlerde blog gibi herkese açık mecralarda değil de kendi özelimde içimi dökmek amaçlı yazıyorum genelde.

  Ablamın son aldığı kemoterapilerin pek etkili olmadığını öğrendik. Tedaviye başka bir ilaçla devam edilecek ama her duraksama başka bir moral bozucu etken olduğu için size şu an ilaçlar iyi geliyor, yol katediyoruz demeyi çok daha fazla tercih ederdim. Yine de savaşa devam ediyoruz ve edeceğiz de, ileride güzel güzel haberler vereceğimiz günlerimiz de olacak mutlaka:).

   Dün günübirlik Kırklareli’ye gittik gezmeye. Hava güzeldi, hep bir aradaydık, çok keyifli bir gün oldu bence. Bu tarz gezileri daha sık yapmalıyız aslında. Normalde ben izin günümde evde olmayı tercih ediyorum ama bu sene tercihlerimi değiştireceğim birazcık.

  Kitap da pek okumuyorum son zamanlarda. Kitaplığımı biraz düzenlemeye karar verdim. Bir sürü okunmamış kitabım var ama kitaplıkta gözüme çarpmıyorlar. Onları ön plana çıkaracağım. Bir yerlerden alıp bulup koyduğum aslında pek okumadığım tarzdaki kitapları ayıracağım ve daha sık yeni kitap alacağım. Kış dönemine hazırlık çalışmalarım bunlar olacak. 

    Arayı çok uzatmamaya çalışacağım. Sonra yine görüşmek üzere..,

4 yorum:

serpil dedi ki...

Ben de okumadığım kitapları aynı bölüme topladım, böylece yeni kitap almanın gereksiz olduğunu da hatırlamış oldum :))
Kırklareli çok güzel bir şehir, tekrar gitmek isterim.
Kolaylıklar diliyorum Burcu.

Asortik Krep dedi ki...

Farkında olmadan bu evde de küçük bir kitaplık yapmışım, diğerlerini topladık ama evdekilerden istediğini alabilirsin. 🙂

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Serpil, eskiden sürekli düzenliyordum kitaplığımı ve hepsinin yeri belliydi, ne arasam kolaylıkla buluyordum. Bu yeni kitaplığımda hala daha tam hakim değilim yerlerine o yüzden bir süre elim hep üzerinde olacak:O).

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Asortik'im Krep'im önce elimdekileri okuyacağım onları bitirince yeni alacağım:O).