18 Ağustos 2021

Ağustosun On Sekizi, 2021

      Yıllık iznimi yarıladım. Topluca ve hepsini birden aldığımdan neredeyse bir ayı buldu izin sürem. Böyle olduğunda süper oluyor:O). Arada yine işten bir şeyler için arıyorlar sinir oluyorum ama olsun. Siz aramayın çalışanlarınızı izne çıktıklarında (kamu spotu). Bırakın kafalarını dinlesinler :O).

   İzindeyken iki günlüğüne Edirne'ye ve dört günlüğüne Çanakkale'ye gittik. Edirne'de 15 yıllık arkadaşlarımız var. Yoğun iş tempolarımızdan ötürü senede bir iki defa görüşebiliyoruz ama her seferinde dün ayrılmışçasına kaldığımız yerden devam edebiliyoruz. Bu tarz arkadaşlıklar altın gibi kıymetli bence ve değeri bilinmeli. Ufak tefek şeyler yüzünden araya soğukluk girmesine izin verilmemeli. Çanakkale'de de kocamın ailesiyle birlikteydik. Harala gürele ve bol gülmeli - kızmalı - takılmalı geçti dört günümüz. Üç kardeş - çocuklar- gelinler - damatlar derken bir araya geldiğimizde en az on kişi olduğumuzdan daha azını beklemiyordum zaten :O).

  Bir ara iznim bitmeden de memlekete, Demirköy'e gitmek istiyorum. Günü birlik ya da en fazla bir gece kalmalı. Hem babam - dayım - anneannem - dedem gibi büyüklerimizi yerlerinde ziyaret etmeye hem de memleket havası almak için.

   Kitap okuma hızım düştü. Doğru kitabı bulamıyor muyum acaba diye düşünüyorum bazen. Son zamanlarda çok fazla yeni kitap almadım. Kendimi hep evdeki okumadığım kitapları okumaya zorluyorum. Belki bunun da etkisi vardır. 

    Yine görüşmek üzere...  

14 yorum:

Adsız dedi ki...

günaydın burcu hanım, nasılsınız?

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Günaydın Gece Mavisi,

İyiyim, siz nasılsınız?

Adsız dedi ki...

ben de iyiyim çok teşekkür ederim. blogunuz çoook güzel :) çok güzel yazıyorsunuz. kaleminiz çok güçlü.. duyguları ifade etmekte çok başarılısınız. tebrik ederim sizi :)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Yazma şevkimi arttırıyor bu tarz değerlendirmeler :O).

Adsız dedi ki...

Günaydın Burcu hanım :)
Asıl ben teşekkür ederim, böylesine güzel ve içten yazfığınız için :)
her kelimenizi her cümlenizi insan yüreğinde hissedebiliyor. yüreklere dokunmayı çok iyi biliyorsunuz :)
sizi okumak gerçekten çok keyifli :)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Gece Mavisi,
Teveccühünüz efendim. Bilmukabele :O).

Adsız dedi ki...

Günaydın Burcu hanım, nasılsınız efendim :)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

İyi akşamlar efendim, bizlerden iyilik sağlık. Siz de sıhhat ve afiyettesinizdir inşallah.

Adsız dedi ki...

Ben sabah yazıyorum, sanırım siz de anca akşam vakit bulabiliyorsunuz :)
keşke gün içinde de yazma imkanınız oılabilseydi.
o keyfli sohbetinize nail olmayı çok isterdim :)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

İzindeyken yine daha sık yazabildim, bakabildim. Çalışmaya başladığımda ister istemez biraz seyrekleşecek blog ziyaretlerim.

Adsız dedi ki...

Siz ne iş yapıyorsunuz acaba. Neden bu kadar yoğunsunuz

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Dört yaştan yetmiş yaşa kadar eğitim veren bir merkezin sorumlusuyum. Bunun dışında çeşitli branşlarda eğitim veren 30 eğitmenin de sorumlusuyum. Uluslararası bir yarışmanın sekreteryasını yürütüyorum. Ekstra proje ya da etkinlikler olabiliyor, onlarda da görev alıyorum.

Adsız dedi ki...

Maşallah Allah kolaylık versin efendim. Gerçekten çok yoğun çalışıyorsunuz gerçekten. Bu kadar işin üstesinden gelmek kolay değil. Tebrik ediyorum sizi.

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Teşekkür ederim Gece Mavisi.