11 Ocak 2021

1130

    Kendime yaklaşık on günlük bir tatil vermiştim. Zorunlu işler dışında çok bilgisayarı açmadım. Telefonu kullanmadım. Sık sık örgümü ördüm ve film - dizi izledim. Dosya dolabı olarak kullandığım bir dolabım vardı, onu düzenledim. Bunlar dışına bütün meşgalelerden uzak durdum. Yeni yıl kararları da almadım. Yılbaşında da işten gelip yemek yapıp bir de mutfağı toplayınca gece yarısını görmeden uyudum. Ev ahalisi benden de önce uyumuştu zaten :O). Oldukça sakin bir geceydi bizim için. Böyle bir molaya ihtiyacımız varmış demek ki.

    Ofiste bir arkadaşımız korona oldu. Maskeyi zaten hep takıyoruz, hava soğuk da olsa sıcak da olsa ofis camı hep açık. Mesafeye de sürekli uyuyoruz. Elimi sık sık yıkıyorum, aklıma geldikçe kolonya sürüyorum. O yüzden bulaşmayla ilgili çok bir kaygım yoktu açıkçası ama yine de iki hafta annemlerle görüşmedim. Telefonlaştık sadece. İş - ev dışında bir yere gitmedim. Evde de mümkün olduğunca dikkat etmeye çalıştım. Yine de her öksürükte, hapşırıkta, biraz boğazımda hassasiyet olur gibi olsa tedirgin oldum. Bu dönem, normalde dikkate bile almayacağımız her türlü ağrıda, sızıda direkt aklımıza koronanın geldiği bir dönem oluyor hepimiz için. Sokakta yürürken de rahat değiliz, markette de, işte de. Ben iki kere maske takmayan biriyle karşılıklı durduğum bir kabus gördüm mesela. O kadar rahatsız oluyorum ki, gitsem gidemiyorum, maske tak desem diyemiyorum. Rüya değil kabus olarak adlandırıyorum o yüzden.

     Yine görüşmek üzere...

2 yorum:

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Bizim ofiste 4 kişi birden korona oldu. Ben de temaslı olduğum için 15 gün boyunca kendimi odaya hapsettim. Gerçek bir kabustu. Azıcık ağrı sızıyı "eyvah hapı yuttum" diye karşıladım. Uyku hak getire zaten, azıcık uyusam kabuslar gördüm. Korona var bir de psikolojik korona var. Ben sanırım ikincisini geçirdim. Bu günler umarım hepimiz için bir anı olur ve tez zamanda hayat normale döner. Sevgiler...

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Marttan beri eşim ve ben de hep çalıştığımız için her günümüz ayrı bir risk olduğundan hiç aklımızdan çıkmıyor zaten bulaşma ihtimali. Fiziksel olarak zorluğu ayrı, sevdiklerimize bulaştırma riski ayrı, izole olma zorunluluğu ayrı. Hepimizi yordu bu süreç...