6 Aralık 2021

ARALIĞIN ALTISI, 2021


 On beş yıl aradan sonra yeniden örgüye döndüğüm ve bir heves başladığım "çılgın" parçalı battaniyeyi en sonunda bitirdim. Parçaları beş - altı ayda ördüm ama onları birbirine dikip kullanıma hazır hale getirmem bir seneyi buldu. Gerçi bunda akşamdan akşama örebiliyor oluşumun ve bunu dikmeden ikinci bir battaniyeye başlamış olmamın etkisi büyük. Bu arada onu da yarıladım :O). Parçalar tamamen evdeki yünlere ya da görüp de beğendiğim renklere göre örüldüğünden battaniye "çılgın". Ben yaptım diye demiyorum ama güzel oldu bence, elime sağlık :O)

4 yorum:

dlkgzr dedi ki...

bencede güzel olmuş :) güzel günlerde kullanan canım.

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Teşekkür ederim Dilek :O).

serpil dedi ki...

Çok güzel olmuş :)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Teşekkürler Serpil:)