15 Kasım 2011

GİZLİ ANLARIN YOLCUSU


Fuardan almıştım. Bir - iki saat önce bitirdim. Güzeldi. Hikaye çok sardığından ve sonunu merak ettiğimden ara vermeden okudum. Daha ileride, bir daha, acele etmeden, sindirerek okumak isterim.

Daha önceki Kulin kitaplarına pek benzemiyor. Konusu da, kurgusu da, dili de farklı geldi bana. Sanki bambaşka biri yazmış. Güzel yazmış. Okurken hiç alakası olmasa da Kulin'in Gece Sesleri'ni anımsattı bana nedense. Onun tadındaydı. Ya da okuduğumda o da bana değişik gelmişti. Bilmiyorum.

Kulin'i sevenler zaten alacaktır ama sevmeyenlere de tavsiye ederim ben bu kitabını. Buram buram Kulin kokmayan bir Kulin kitabı okumaları için.

Yine görüşmek üzere...

2 yorum:

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

okurgezer, yorumunuzu yayınlamıştım sildim, bilginize. blogger olduğunuzu sanmıştım ama sadece reklam ve hit kazanma amaçlı olması, hoşuma gitmedi. Bu tarz tuzakları istemiyorum blogumda.

Oglak Kizlari dedi ki...

Sıragelmedi bu kitaba. Kulin olunca bende sorgusuz alırım kitabı.

Birdeğer kitapsever anne Çiğdem