17 Temmuz 2024

TEMMUZUN ON YEDİSİ - 2024

 Yazdan nefret ettiğimi söylemiş miydim? Bildiğin dümdüz nefret ediyorum. Yüksek sıcaklıktan ayrı nefret ediyorum yakamızı bir türlü bırakmayan nemden ayrı nefret ediyorum. Gün içinde sürekli yapış yapış terle oturmak rutinimiz haline geldi. Sabah daha yedide başlıyor sıcak, gece de ferahlamıyor hava. Önümüzdeki bir hafta boyunca da böyle devam edecekmiş. Hiçbir şey yapasım gelmiyor. Yaptığımda enerjim tükeniyor. Ev esiyor bu arada ama yine de yetmiyor. Kışı geri istiyorummmmmm.

  Sabah çok sevdiğim seramik takı kutumu kırdım. Çok üzüldüm. İki üç parçaya ayrıldı. Yapıştırabildik. Eskisi gibi olmadı tabi ki onu çok aktif kullanmıyordum zaten. Boş, içinde bir şey yok. Bir süre daha durur bir süre sonra atarım büyük ihtimalle ya da bir daha düşürürsem tamir olmaz artık, kesinlikle vedalaşmam gerekir. Öğleden sonra da çok severek aldığım ve kullandığım kahve fincanının tabağını kırdım. O paramparça oldu. Fincanla tabak yere beraber düştüğünden her yer kahve de oldu. Fincan sağlam kaldı ama tabakla vedalaştık. Neyse, ona da üzüldüm. Günün sonuna kadar daha neleri katledeceğim acaba diye düşündüm ama neyse ki başka kurbanım olmadan günü kapatacağım gibi görünüyor. 

  Yapacak bir sürü şeyim, yapmak istediğim bir sürü şeyim ve yapmak zorunda da olduğum bir sürü şeyim var ama o kadar sıcak ki, gözüm sürekli yatmaya bakıyor :O). Sonra yine görüşmek üzere... 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Burcu
kırılan şeyleri yapıştırarak kullanmak çok sağlıklı değil evdeki enerji akışını bozuyorlar .Tabi ki yinede sen bilirsin. son dönem yazılarını okuduğumda çok yalnız görüyorum seni.yalnız değilsin benim gibi okuyan ses vermeyen bir sürü insan var seninle duygudaş. Sevgiyle kal...

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Sevgili anonim okuyucum,
Ben onu atacağım zaten, evde kırık bir şeyler tutmayı hiç sevmiyorum normalde. Bununla vedalaşacak zamanım olsun istedim sadece çok çok uzun yıllar daha benimle olmayacak :O).
Yanımda olduğunuzu - duygudaş olduğunuzu belirtmeniz çok değerli benim için teşekkür ederim. Benim biraz daha içe döndüğüm bir dönem bu galiba, ondan ötürü kendimi farkında olmadan biraz çektiğimi düşünüyorum. Kendi kendimi rehabilite ediyorum, biraz zamana ihtiyacım var gibi geliyor bana.