12 Mart 2023

MARTIN ON İKİSİ - 2023


    Üzüm. Annemin kedisi.  
    Ablam gittikten dört gün kadar sonraydı. Mutfakta ben, annem, Atahan, kocam kahvaltı ediyorduk. Camın önünde dolaşıyormuş Üzüm. Komşu bize gösterdi, aldık içeriye sevdik, biraz besledik. Evde bir kedimiz vardı zaten. Bahçede durursa yemek koyarız, karnını doyururuz diye düşündük. Geri saldık. Döndü dolaştı açık olan mutfak camından içeri atladı ve ondan sonra da bir daha hiç gitmedi :O). Çok kirli, çok zayıf, çok küçüktü. İçeri girdiği anda bize sokuldu, sevdirdi kendini, kucağımızda uyumaya başladı. Ablam yeni gitmişti. Belki de onun hayrına olsun diye, biraz avunmak için derken sahiplendik. Çok yaramaz, çok oyunbaz bir o kadar da sevgi dolu. Ben anneme alsın diye baskı yapmak istememiştim ama bakmaya karar verdiği anda çok sevindim. Bu arada onu alınca evdeki kedimiz Maviş bize küstü ve bahçede yaşamaya başladı. Eve girse de Üzüm'ü gördüğü anda çıkıyor. Zorla alıp sokmaya çalışınca tırmalayıp ısırıyor. Özgür bir kız olarak dışarıda takılıyor artık. 

   Blogumu her açtığımda ablamın bloguna da bir tıklıyorum. Sanki yeni bir yazı bulacakmışım gibi. Biliyorum imkansız ama yine de elim gidiyor...

   Yine görüşmek üzere...

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Uzum cok tatliymis. Keske binlerce hayvani sahiplenebilsek. Ates kimde kaliyor simdi? Her blogunu gordugumde dualarimi gonderiyorum Cagla ablaya. 17 yillik bir arsiv birakti onu okuyanlara. Nurlar icinde olsun.

Berna

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Merhaba Berna, Ateş annemde şu an. Ben de anneme gittikçe ilgileniyorum onunla. Ondan bize kalan çok anı var, en güzellerinden biri de blogu...

sessiz balik dedi ki...

Ben uzakta iken dahi onu çok özlüyorum. Bu özlemin o bloğun yazilari temelini attı. Çağla ablacım 💌

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Sessiz Balık, bloglarımız bizlerden kalan en güzel hatıra olacak belki de...

aylin dedi ki...

ben de ablanızın bloğunu tıklıyorum bazen. eski yazılara bakıyorum. çok garip oluyorum. bir tuhaf duygular. varsın sonra yoksun.

Irmak dedi ki...

Ben de Asortik krepin bloguna ugramadan edemedim. ordan size geldim. Onu yillarca takip ediyordum. Cok uzgunum..

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Aylin, yazılar hem avutuyor, hem acıtıyor...

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Irmak,
onsuzluk zor. bloguna baksam da yazılarını okuyamıyorum hala...

Arzu Sarıyer dedi ki...

Sevgili Çağla'nın sevgili kardeşi merhaba. Çok özlüyorum ben de ,sevgi ile özlemle anıyorum.Dünden beri duygu yoğunlu daha çok.Bogumda bir yayın var izler misiniz bilemiyorum...Çok selam ve sevgiler.Sabırlar diliyorum tüm aileye


serpil dedi ki...

Ben de eski yazılarını okurum arada bir, ne güzel fotoğraflar çekerdi. Hüzün kaldı geriye.

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Arzu Sarıyer,

Blogunuzdaki linki haber verdiğiniz için teşekkür ederim.

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Serpil,
Cansın. Sevgiler...