24 Şubat 2023

ŞUBATIN YİRMİ DÖRDÜ

 Uzun zamandır yazmak istiyorum. Aklımdan yazılar da yazıyorum sürekli ama bir türlü elim gitmedi buraya yazmaya. Hayat devam ediyor. İyisiyle  kötüsüyle devam ediyor. Toparlanmış gibi hissediyorum bazen kendimi ama sonra bir bakıyorum bir ses, bir kelime, bir hatıra yine sil baştan yaptırıyor. İlk günkü acı seviyeme dönüyorum. Özlem zaten çok büyük. Ablamı kaybedeli üç aya yakın bir zaman geçti ama hala bir çok şeyde “Bunu ablamla paylaşayım, bu fotoğrafı ablama atayım, bu konuda ablamın fikrini alayım.” diye geçiyor aklımdan. Sonra fark ediyorum bunun artık mümkün olmadığını ve her seferinde içim acıyor. O benim hem ablam, hem en yakın dostum, sırdaşım, dert ortağımdı yerini doldurabilmem mümkün değil. Ben, hep, birlikte yaşlanacağımızı, didişe didişe de olsa hep beraber olacağımızı düşünüyordum / hayal ediyordum / zannediyordum. Yanılmışım. Yazmaya devam edeceğim tabi ki ama bundan sonraki yazılarımda ondan çok bahsetmeyeceğim büyük ihtimalle. Onu anlatmak, ondan bahsetmek yüzeye çıkarıyor gömdüğüm üzüntülerimi, bana iyi gelmiyor. Belki gömme, anlat diyeceksiniz ama bunun zamanı henüz gelmedi, biliyorum. Biraz daha zamana ihtiyacım var.

  Yine görüşmek üzere…


8 yorum:

Yüreğimin İklimi dedi ki...

çok üzgünüm...

ruhdagı dedi ki...

Ablanızın vefatını bu hafta öğrendim. Üzüntümü ifade edemiyorum. Benim için çok kıymetli biriydi. Yorumlarıyla her zaman yüzümü güldüren, tanışmadan sesini duymadan kalbimde sevip saydığım biriydi.
Uzun zamandır blog okumuyor, yazmıyor olduğum için hastalığını bilmiyordum. Kendimi çok suçlu hissettim. Geri dönüşü olmayan bir pişmanlıkla içim kavruluyor. Ablanız benim için çok başka biriydi ve her zamanda öyle olacak. Başımız sağ olsun. Ruhu şad olsun.

dlkgzr dedi ki...

Sana ne iyi geliyorsa onu yap canım , seviliyorsun.

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Teşekkür ederim güzel yorumlarınızla yanımda olduğunuz - desteğiniz için.

Adsız dedi ki...

Ablanız ne kadar şanslıymış. Ne güzel bir bağ varmış aranızda.

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

O bağ ne kadar kuvvetliyse kayıplar o kadar çok hissediliyor maalesef :(

aylin dedi ki...

hoşgeldiniz. sizi merak ediyordum.

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Aylin,
Bir iyiyim bir kötü. Sürekli bir döngü halinde...