30 Mayıs 2022

MAYISIN OTUZU, 2022

   Günler geçip gittikçe aklımda sürekli sizlerle konuşup yazı yazıyorum ama hep müsait olmadığım zamanlarda yazacak güzel şeyler çıkıyor. Yazmaya başladığımda hepsini unutmuş oluyorum:). 

  Feci kış soğuklarından ve neredeyse bütün bir mayıs ayı boyunca süren battaniyeli - kaloriferli günlerden sonra hazirana iki kala yaz sıcaklarını yaşamaya başladık. Ben bir günde atlet - uzun paça - uzun koldan, atletsiz -  şort ve kısa kollu döneme geçtim mesela. Dün evde ara ara fenalık geçirdiğim oldu. Bugün de sıcak ama o kadar sıcak değil neyse ki. 

  Aylar aylar önce kendime bir battaniye örmeye başlamıştım. Başladıktan sonra daha çok hoşuma giden başka bir motif görünce de yarım bırakıp en son bitirdiğim, fotoğrafını da buraya koyduğum battaniyeyi örmeye başlamıştım. O ilk başladığım battaniyeyi örüyorum yine. Bitirince ablama vereceğim. Sonra bir tane de oğlum için öreceğim. Acelem yok, kaç yılda bitirse artık…

 Bu yazıya sabah başlamıştım araya bir şeyler girdi akşam devam edebildim. Çok uzatmadan yayınlayacağım ki yine araya bir şeyler girerse başka güne kalmasın. Şimdilik bu kadar efendim.

  Yine görüşmek üzere…


4 yorum:

serpil dedi ki...

Atahan'dan sonra da Beril ve Çağıl için o güzel battaniyeden örmen gerekir bence :)

Asortik Krep dedi ki...

Heyecanlanıyorum yeni battaniyem için 🥰

Adsız dedi ki...

Mutfak Camı Burcu - Serpil, ilk ördüğüm battaniye Çağıl’la Beril’eydi zaten. Onu çoktan verdim:). Bu arada bir sebepten giriş yapamadım anonim görünüyorum diye cümlenin başına adımı yazdım:)

Adsız dedi ki...

Mutfak Camı Burcu - Keyifle ve zevkle örüyorum❤️