30 Haziran 2021

Haziranın Otuzu, 2021

 Hayatta en çok ve sık sık aldığın karar nedir diye bir soru sorsalar bana,  daha çok yazmak, daha sık yazmak, her gün yazmak derim. Elime kalemi, önüme defteri / klavyeyi her aldığımda kendime söylediğim cümle bu: Daha çok yazmalıyım! Her gün yazmalıyım! 

  Her gün olmasa da sık sık yazıyorum da aslında ama geriye dönüp okuduğumda fark ediyorum ki yaşadığım günlerin / yılların yüzde birini kayıt altına almışım sadece. Ve yazdıklarımı okudukça görüyorum ki, çoğu şeye gereğinden fazla üzülmüşüm. Boş şeyleri dert etmişim. Streslerimin büyük kısmı stres yapmaya değmeyecek şeylermiş. 

  Kendimi tanımak, değerlendirmek yönünden büyük faydası oluyor bana. Bazen çok derinlere daldığımı fark ediyorum. Normalde insanlar sadece yaşıyor o günlerini. Kalkıp gündelik işlerini yapıp çalışıp akşam biraz televizyon izleyip yatıp uyuyorlar. Bu yetiyor onlara. Böyle geçmiş bir ömür de yetiyor. Benimse aklım hep yapamadıklarımda, okuyamadıklarımda, yapmak istediklerimde kalıyor. Sevdiklerimle daha fazla zaman geçirmek istiyorum, daha fazla okumak istiyorum, daha fazla araştırmak istiyorum, daha fazla el işi yapmak istiyorum. Hep “daha fazla, daha fazla”. 

 İş için hazırlanmam gerektiğinden daha fazla yazamıyorum:). Sonra yine görüşmek üzere…

8 yorum:

sessiz balik dedi ki...

"ne yapalım ki ben vücut ve ruh değil ben üçüncü birşeyim. Çok çekiyorum ve herşeyimle çekiyorum. Başkalarından iki kat fazla acı çekiyorum çünkü hayatımı iki kez yaşıyorum. biri gerçeklikte biri de kendimi gözlemlemede " demiş Nietsche . Ve sizi okuyunca kendi halime de yakın bulduğum için not aldığım bu alıntı aklıma geldi Burcu

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Nietzsche çok doğru söylemiş. Okudum, bir daha okudum, ben de bu sözde kendimi bulduğumu fark ettim. Benimle de paylaştığınız için teşekkür ederim Sessiz Balık.

Asortik Krep dedi ki...

Aynen 😊

Adsız dedi ki...

yaptıklarımız için değil.. yapamadıklarımız için pişmanız...

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Gece Mavisi,
Yapamadıklarımız hep aklımızda...

Adsız dedi ki...

Aynen ya. Umarım bucket list'izdeki herşeyi yaşamak nasip olur bize..

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Hayallerimizin ve isteklerimizin gerçekleşmesi dileğiyle...

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :)
umarım hepimizinki gerçekleşir :)