12 Nisan 2021

1154 - KALBİMİN KANIYLA YAZDIM KISIM BİR VE İKİ



Son kitabın birinci kısmını okuyup bitirdiğimde buraya yazmak üzere gönderiyi hazırlamışım ama her ne olduysa yarım kalmış ve ancak ikinci kitabı da bitirip onu eklemek üzere girdiğimde görebildim yarım kaldığını.
Üç aylık maraton bitti:). Seriyi bitirdim. Bitirdiğim için rahatladım ama biraz da özleyecek gibiyim karakterleri. Her seri sonunda bir boşluk duygusu yaşamak kaçınılmaz oluyor ve bir süre sonra da aynı kitapları tekrar okumak istemeye başlıyorum. Bazen kendimi tutuyorum biraz daha zaman geçsin diye bazen hiç beklenmedik bir anda yeni bir kitabı çıkıyor yeniden okumak için bahanem oluyor.  
Yer yer elimde sürünse de kitaplar, genel olarak okunası bir seri, tavsiye ederim. Okusam mı diyorsanız, okuyun derim ;).


 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de okumak için serinin ekitaplarını indirmiştim ama sonra dizisine başlayınca kitabı okumadım. Kitabı okusaydım da dizisine başlamazdan muhtemelen. Dizisini çok beğendim kitabı çok daha güzeldir mutlaka.
Pınar

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Pınar, katılıyorum, kitapları okusaydın diziyi beğenmezdin muhtemelen :).